
💚 Tworzysz unikalne przedmioty, wkładasz w nie całe swoje serce, ale sprzedaż nie jest tak wysoka, jakiej oczekujesz?
💚 Uważasz, że nie umiesz sprzedawać, bo znasz się na szyciu, a nie na marketingu?
💚 Nie rozumiesz, dlaczego świat nie docenia Twoich wysiłków i nie pojmuje, dlaczego Twoje ceny nie mogą być takie, jak w sieciówkach?
💚 Nie wiesz, jak się komunikować, by przyciągnąć idealnych klientów?
💚 Chcesz, by Twój pasjobisnes zaczął w końcu na Ciebie zarabiać?
💚 Twój biznes zarabia, ale czujesz że jego potencjał jest dużo wyższy i chcesz wejść na wyższy poziom?
💚 Wiesz już jak założyć firmę tekstylną, ale teraz potrzebujesz asysty w rozwijaniu jej?
Jeśli na którekolwiek z tych pytań odpowiedziałaś: “tak”,
to ten ebook jest dla Ciebie!
Dowiesz się z niego, jak skutecznie rozwijać swoją markę tekstylną w 8 krokach.
Dowiesz się:
✅ jak zaplanować strategię rozwoju marki
✅ jak badać rynek i znaleźć swoich idealnych klientów
✅ jak się komunikować, by docierać dokładnie do swojej idealnej grupy docelowej
✅ jak przyciągać i angażować potencjalnych klientów
✅ jak sprawiać, by klienci wracali po kolejne zakupy
✅ jak się wyróżnić spośród gąszczu marek tekstylnych
✅ jak zdystansować konkurencję.
Kim jestem?

Nazywam się Dorota Puchlew-Grzelak i od 8 lat prowadzę sklep House of Cotton.
Obserwuję rozwój rynku tekstylnego w Polsce na co dzień i pomagam właścicielom małych marek tekstylnych w rozwijaniu ich biznesów.
Moi klienci to małe firmy szyjące pościel, ubrania, zabawki, akcesoria dla dzieci, ozdoby do domu.
Interesuję się marketingiem internetowym od lat, przeczytałam na jego temat masę książek, wysłuchałam wielu podcastów i przerobiłam szereg kursów.
Ale nigdzie nie znalazłam kursów właśnie dla marek tekstylnych.
Jest mnóstwo kursów na temat tego, jak robić kursy.
Ale o markach odzieżowych, dziecięcych, akcesoriach?
Nic.
Dlatego postanowiłam napisać dla Ciebie tego ebooka!

